27 de setembre del 2008

Un dia excitant d'estiu a la Molina

Els qui no estiguin massa introduïts al món de la bicicleta, pensaran: "què hi ha d'excitant per fer a l'estiu a la Molina? Si fos hivern esquiariem, però a l'estiu?". Els qui coneixeu el món de la bicicleta i, concretament del freeride, només amb la paraula bikepark, ja sabreu de què parlo.

Doncs bé, diumenge passat l'Ori, el Jaume, el Marçal i jo, vem agafar el cotxe i cap a la Molina! Allà ja sabíem el que ens esperava, ja que repetíem després de poc més d'una setmana. Baixades, curves, salts, wallrides,... tot el que es pot esperar d'un gran bikepark.

Tot i els imprevistos que vem tenir (Ori a veure si et canvies la bicicleta!), va ser un dels dies més productius. Personalment, va ser el dia que vaig aprendre a fer wallrides (anar per la paret) i de dretes (mai m'ha agradat anar cap a la dreta ;)). Podeu veure més fotos i videos aqui.


Aquest any només he visitat aquest bikepark i el de Grandvalira, i em costaria triar entre els dos. El que és segur, que prefereixo aquests dos abans que VallNord. Sembla que la competència entre els tres és bona, i en poc temps estan millorant molt. L'any que ve caldrà tornar als alps a veure si encara hi ha diferència...

1 comentari:

Oriol ha dit...

Quin cabronàs!

Quin tros de WALLRIDE!!!!! jo encara tinc pendent aquesta paret... snif!snif! Eps, encara que no us ho cregueu jo domino el wallrides de dretes, eh? (semblo un nen petit envejos, no?)

Res, felicitats Xavi, ets el meu ídols fent wallrides (ho sento Jaume... tu sempre seràs el meu ídol donant voltes a les llums del carrer! jejje)