28 de setembre del 2008

El primer de primera

No es tracta de cap adreça.

Avui l'Eli i jo hem anat a fer una sessió matinal d'escalada a Banyadores. Ens hem dirigit al sector Amazonia on només hi havia dos "penjats" fumant i bebent abans de començar a escalar (hi ha coses que em continuen sorprenent de molts escaladors). Hem passat una mica d'ells (tampoc era fàcil tenir-hi una conversa) i hem començat a escalfar amb un 4rt L'Eudald i la Violant. A mi m'ha costat força l'entrada per ser un 4rt, mentre que l'Eli l'ha superat molt fàcil de segona. La sorpresa ha estat que quan baixa diu "i si el provo de primera?". Dit i fet, l'Eli ha fet el seu primer "de primera", i la veritat és que l'ha fet molt més fàcil que jo. Una via curta, però força tècnica pel grau que té.

Després d'això hem anat a fer Amazonia (6a), i amb la mateixa reunió he fet de segon De la vespino (6a+), tot i que no ha estat una pujada gaire neta.

Per acabar hem fet Julito Tocateclas (4b), de dificultat similar a l'anterior, on l'Eli ha tornat a demostrar com s'escala de primera. Potser sembla que fer de primer en un quart no és gaire, però qui ho ha fet sap de que parlo.



Després d'això ja hem marxat cap a casa obrint-nos pas entre la massa de gent que hi havia al sector. Sembla que quan baixen una mica les temperatures la gent ens comportem com sargantanes...

1 comentari:

Oriol ha dit...

Molt bé!!!!

Així es fa. Les dones al poder! Algun dia havia de passar Xavi... Però tranquil, que ja arribarà el dia que pugis tu de primer abans que jo (jejejeje).

Una abraçada per la nostra superescaladora!!!!!!!!