4 de novembre del 2010

Fusionant tradicions

Aquest darrer llarg cap de setmana, ha servit per a fer una barreja de tradicions.

El dissabte va començar amb una sortida en bicicleta amb els Freemaresme els quals, a iniciativa de l'Abel, ens presentavem amb una indumentària no gaire habitual... Per tots els condicionant la sortida va ser bastant peculiar, amb molt bon rotllo entre tots, però potser un dels dies que hem fet menys bicicleta. Tot i això, les poques zones que vem fer van ser de força qualitat!


El video del Sergi de la sortida


i aquest el de l'Abel




Els FreeMaresmes esmorzant. Espanten, eh!!

Dissabte a la tarda ens esperava una casa rural a Vallgorguina per a celebrar la castanyada! Amb l'Anna, la Mònica, la Laura, el Naxo, l'Ori i l'Eli, teniem la idea de fer panellets, moniatos, collir castanyes i bolets, fer alguna excursió i, en definitiva, passar un bon cap de setmana de Castanyada! A la pràctica vem aconseguir-ho tot, i a més aprofitant que estàvem al poble de les bruixes, vem incloure alguna tradició "yanki" i també vem recordar el Halloween, amb algun joc de nit que va aconseguir fer-nos passar una mica de por!

A més el dilluns per dinar vem tenir la visita de les famílies Teruel-Gómez i Cerezo-Menal, que amb els 4 nens ens van entretenir i completar un gran cap de setmana! (ho sento, però no tinc fotos d'ells :((((


Ceps, mollerics, trompetes, carlets, apagallums, fredolics i algun rovelló. Déu n'hi do per ser uns aprenents!

En Tito, el nostre guia durant la caça dels bolets!

Fa por, o no?

Fent les castanyes al foc

El final del joc de nit


Preparats per sopar!


PD: jo sóc més de castanyada! i tu?

5 comentaris:

Devil- ha dit...

Ya echaba de menos tus cronicas ;)

Enric ha dit...

Que guai Xavi!!!!!!!!!

Mònica López ha dit...

Jo també sóc més de castanyada! Haloween em fa por! ;)

laura font ha dit...

Una mica cabronets no????Q jo també tinc fotus eh????No juguem bruuuuuut!

laura font ha dit...

Una mica cabronetes no???No juguem brut q jo també tinc fotos eh???jejeje!!!!Uns petonarros!!!!