30 de novembre del 2008

Un Somni Fet Realitat

Per fi!!!! Despres de molt d'esforç, estrés i patiment, el passat dia 21 de novembre vaig inaugurar la meva botiga.

La inaguració va ser un èxit, va venir molta gent a donar-me el seu suport.
Estic molt agraïda a tots els que heu estat amb mi desde el primer moment, i em seguiu animant en la meva nova aventura.

Han estat moments difícils, però les dificultats es poden superar si en reconeixem les causes i salvem els obstacles que ens impedeixen vèncer-les. Desde que naixem fins que morim l'ingredient fonamental que modela i alimenta el nostre jo i el nostre nivell de satisfacció amb la vida son els vincles afectius que anem creant amb els altres . Estem fets d'infinites connexions, per la qual cosa les relacions afectives són la font de felicitat mes important en la vida. L'amor incondicional que he trobat amb en Xavi, i la convivència amb els amics han estat autèntics antidots contra els efectes de qualsevol calamitat. Sense el vostre suport no ho haguès aconseguit.

MOLTES GRÀCIES! Per ser part de mi i ajudar-me a fer realitat el meu somni!